تماس با شرکت

نحوه نصب ایزوگام روی دیوار

ایزوگام دلیجان

 

آموزش کامل نحوه نصب ایزوگام روی دیوار :

نصب ایزوگام روی دیوار های ساختمان برای پیشگیری از رطوبت در دیوارهای ساختمان انجام می شود. برای انتخاب بهترین ایزوگام برای دیوار باید به وزن رول ها دقت کنید. ایزوگام کردن دیوار به دو روش با داربست و بدون داربست انجام می شود.

نحوه نصب ایزوگام دلیجان روی دیوار
مراحل  و نحوه نصب ایزوگام روی دیوار به این صورت است که:

ابتدا رول ایزوگام به پشت بام برده می شود حدود نیم متر از آن روی بام تا می‌ خورد و باقیمانده آن از بالا به پایین با احتیاط کامل نصب می شود.
چسباندن مقداری از ایزوگام روی بام باعث می شود تا رطوبت از بالا به پشت ایزوگام نفوذ نکند و باعث طبله کردن یا جدا شدن ایزوگام از دیوار نشود.

پس از چسباندن ایزوگام از بالا به پایین در چسباندن رول کناری مثل قبل مراحل تکرار می شود. حدود ۱۰ سانتی متر از رول ها روی هم همپوشانی پیدا می‌ کنند تا رطوبت از بین لایه ها به پشت ایزوگام نفوذ نکند. این بخش از کار اهمیت زیادی دارد و اگر لایه های ایزوگام به خوبی روی هم چسبانده نشوند، کل کار آسیب خواهد دید و ترمیم آن هم ممکن است به آسانی امکان پذیر نباشد.

مزایای نصب ایزوگام روی دیوار چیست؟

جلوگیری از تابش مستقیم نور خورشید به ساختمان
عایق رطوبتی
عایق حرارتی
عایق صوتی
جلوگیری از به هدر رفتن انرژی
ایجاد نمای زیبا و دادن جلوه‌ی بصری به ساختمان
قیمت نصب ایزوگام روی دیوار
قیمت نصب ایزوگام با توجه به متراژ ایزوگام، نوع ایزوگام، نحوه زیرسازی، وضعیت سقف و دیوار و در نهایت تجهیزات مورد نیاز برای نصب ایزوگام متغیر است. شما سروران گرامی می توانید جهت دریافت و استعلام قیمت نصب ایزوگام روی دیوار با مشاوران ما در ارتباط باشید.

به همان اندازه که اطلاع از هزینه های نصب ایزوگام مسئله ای مهم است، انتخاب یک نصاب حرفه ای و کار آزموده نیز از درجه اهمیت بسیار بالایی برخوردار می باشد. یکی از بهترین نصاب های ایزوگام روی دیوار در تهران می باشد. این شرکت در زمینه فروش و نصب ایزوگام فعالیت می کند. این مجموعه تمامی خدمات خود را با کیفیت بسیار بالا و قیمت مناسب و مقرون به صرفه به مخاطبین خود ارائه می دهد.

شما مشتریان عزیز می توانید جهت دریافت مشاوره رایگان برای خرید و نصب ایزوگام با ما در ارتباط باشید.

 

:: شماره های تماس : ۰۹۱۸۳۶۵۵۵۷۹ و ۰۹۱۲۰۶۶۰۱۸۵ و ۰۸۶۴۴۲۴۱۱۴۹ ::

 

تماس با شرکت