تماس با شرکت

شرکت تولیدی ایزوگام دلیجان

دلیجان تولید کننده انواع ایزوگام در طرح و مدل های گوناگون می باشد که با سال های تجربه و سابقه درخشان خود محصولاتی منحصر به فرد و با کیفیت تولید نموده است. از مشخصات این پوشش عایقی می توان به مقاومت بالای آن در برابر نور خورشید و دیگر شرایط جوی اشاره نمود.

 

این پوشش در برابر رطوبت بسیار نفوذ ناپذیر بوده و مانع از عبور آن به بخش های زیرین می شود. ایزوگام در ضخامت و تعداد لایه های مختلف تولید می شود که هر کدام کاربرد مخصوص به خود را دارد. برای تمامی قسمت های ساختمان مانند پشت بام، دیوار، کف، سقف در سرویس بهداشتی از این عایق استفاده می شود.

 

این محصول برخلاف قیر هیچ گونه بویی ندارد و اجرای راحتی دارد. نصب آن تمیز است و مدت زمان کمی به خود اختصاص می دهد. محصولات دلیجان نقش موثری در افزایش ماندگاری و دوام ساختمان دارند. انعطاف ایزوگام ها بسیار بالا است که مانع از ترک خوردگی آن در فصل سرما می شود.

 

خرید آسان انواع ایزوگام دلیجان به صورت عمده از روش های بسیار مناسب برای تمام افراد است که می‌توانند به واسطه آن محصول را با قیمت بسیار مناسب خریداری کنند. در این روش دلالان و واسطه های فروش هیچ گونه دخالتی ندارند و در نتیجه می‌توان محصولات را با قیمت تولید تهیه نمود.

 

به این منظور فروشندگان در این محل موقعیتی را برای مشتریان به وجود آورده اند تا بتوانند با قیمت درب کارخانه محصولات را به صورت عمده و کلی تهیه کنند. جهت فروش این کالا برندهای بسیار متنوع دیده می شود که هر کدام از مواد اولیه مرغوب در تولیدات خود استفاده نموده اند.

 

در صورت خرید ایزوگام دلیجان عمده می‌توان از نرخ های فوق ‌العاده‌ ای بهره مند شد که توجه بسیاری از مصرف کنندگان به آن جلب شده است. این محصول به صورت کاملا اصل و اورجینال در اختیار مصرف‌کنندگان قرار داده می ‌شود و با تنوعی که دارد می‌توانید به انتخاب هر کدام از آنها که دوست دارید دست بزنید.

 

این کالا مصرف بسیار بالایی در بین مشتریان دارد و به همین دلیل به صورت انبوه در کارخانجات مربوطه تولید و عرضه می ‌شود.

 

 

تماس با شرکت